מוצרי קוסמטיקה וטיפוח לפנים

מוצרי קוסמטיקה וטיפוח לפנים

בחירת מוצרי קוסמטיקה וטיפול מתאימים לפרצוף חשובה וחשוב לדעת אילו מוצרים זמינים. במאמר זה נדבר על סוגי המוצרים השונים ועל מעשיהם ועל אופן יישומם. ‏

אילו סוגי  מוצרי קוסמטיקה וטיפוח קיימים?

בין אם אתם מחפשים מוצרי קוסמטיקה וטיפול לפנים או לכל הגוף שלכם, חשוב לדעת מה אתם קונים. מוצרי קוסמטיקה לא תמיד בטוחים, ומנהל המזון והתרופות מחויב בפיקוח על שוק הקוסמטיקה לסכנות פוטנציאליות. למרבה המזל, ישנם ארגונים רבים שיעזרו לך לקבל החלטות נבונות. לדוגמה, מסד הנתונים של קבוצת העבודה הסביבתית לבטיחות קוסמטית עמוקה מאפשר לך לחפש את המרכיבים ביותר מ ־ 42,000 מוצרים.

אם אתם מחפשים מוצרי יופי וטיפול בטוחים, תרצו לבדוק את הקמפיין לקוסמטיקה בטוחה. הארגון הזה ממומן על ידי קרן סרטן השד, והוא מוקדש לשמירה על תעשיית הקוסמטיקה בטוחה. הקבוצה התחייבה לשמור על מוצרים קוסמטיים ללא מרכיבים מזיקים וכדי לשמור על מוצרים בהתאם לסטנדרטים של האיחוד האירופי.

קוסמטיקה צבעונית היא קוסמטיקה שמשנה את צבע העור שלך. ניתן להשתמש במוצרים אלה על הפנים, הגוף והציפורניים. אלו מוצרי הקוסמטיקה המפוקחים ביותר, והם מהווים כ-20% מהשוק הקוסמטי. סוגי קוסמטיקה אחרים כוללים טיפול בעור, טיפול בשמש וטיפול אוראלי. מוצרים אלה כוללים משחת שיניים, מי פה ומוצרי הלבנה. לבסוף, יש נוגדי זיעה, דאודורנטים, וג 'ל לשיער. הצרכן הממוצע משתמש בכ-10 מוצרים קוסמטיים ביום.

 

מוצרי קוסמטיקה וטיפול לפנים

למרות התפשטותם של מוצרי הסקינקרה, אחת השיטות היעילות והיעילות ביותר לשמירה על בריאות העור וצעירים היא פשוטה: לנקות אותו כראוי. שטיפת פנים טובה תיפטר משמן, זיעה, לכלוך ואיפור. אם יש לך עור שמנוני, כדאי שתשקול גם קרם לחות נטול שמן.

ניקוי טוב הוא גם הדרך הטובה ביותר להסיר איפור. יש סיבה לכך שרופאי עור ממליצים על טיהור פעמיים ביום: זו אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את בריאות העור. ואם אתם מחפשים קרם לחות חדש, זה רעיון טוב לשקול קרם נגד ג 'ל, כמו שג' לים יכולים לייבש את העור. קרם לחות טוב ישאיר את העור שלך נראה הכי טוב במשך חודשים, במקום רק כמה ימים. אם אתה ינשוף לילה, תרצה גם קרם לחות שנועד לשימוש לילי.

החלק הכי טוב הוא שאתה לא צריך ללכת לקניון כדי לקנות מוצרי טיפוח לעור – כמה מהם אפילו ספינה לדלת שלך. כאשר אתם גולשים דרך מוצרי טיפול פנים רבים זמינים, אתה תראה כי תגי המחיר לא צריך לשבור את הבנק.

פרטים נוספים בלינק המצורף: מוצרי ד"ר כדיר