האם מוצרים אורגנים טובים יותר לעורך? ‏

האם מוצרים אורגנים טובים יותר לעורך? ‏

מה היתרונות של מוצרים קוסמטיים אורגניים? מוצרים אורגניים מיוצרים ממרכיבים טבעיים שאינם מכילים כימיקלים, ניסויים בבעלי חיים או ניחוחות. מוצרים אלה תומכים גם בחקלאים מקומיים, משום שרוב המרכיבים הטבעיים בהם הם מיובאים מארצות אפריקה. מרכיבים טבעיים המצויים במוצרים אורגניים כוללים חמאת שיאה, שמן קוקוס, שמן באבסו ושמנים חיוניים כגון פצ'ולי, לבונה וליקוריץ.

למרות שחברות רבות טוענות שמוצריהן אורגניים או טבעיים, עדיין קשה לקבוע אם מוצר הוא באמת אורגני או לא. ניתן לבדוק את המרכיבים באריזות של המוצרים האהובים עליך ולקבוע אם הם נכונים או לא. אף שאין כל דרישה חוקית למקור המרכיב של המדינה, קיימים סטנדרטים פרטיים המציעים ביטחון צרכני. אחד הסטנדרטים הוא תווית NATRUE, המספקת קנה מידה נפוץ למוצרים אורגניים וקוסמטיים טבעיים.

קוסמטיקה טבעית ואורגנית דומים באיכותם, אבל יש כמה הבדלים ביניהם. מוצרים אורגניים מיוצרים תחת קווים מנחים מחמירים, בעוד שמוצרי קוסמטיקה טבעיים אינם חייבים לציית לאותם כללים. למוצרים אורגניים יש בדרך כלל מרכיבים בריאים יותר, ויצרני תוויות פרטיים מוסדרים יותר לייצור מוצרים אורגניים איכותיים. אתה צריך להיות בטוח לבדוק את התוויות של מוצרים קוסמטיים אלה כדי לגלות מי מהם הם באמת אורגניים. חשוב גם לדעת איך מייצרים את המוצרים לפני שקונים אותם.

מוצרים לא אורגניים עלולים לגרום לתגובות לוואי אצל אנשים מסוימים, בעוד שהם יכולים להיות בטוחים לחלוטין עבור אחרים. מוצרים אורגניים אינם מכילים גם את הבשמים והמרכיבים הסינתטיים העלולים לגרום לתגובות אלרגיות. יתר על כן, תרגישו בטוחים יותר ומובטחים שאתם משתמשים במוצרים הכי בטוחים בשוק. כך תוכל להיות סמוך ובטוח שעורך יהיה בריא ויפה. אז למה להשקיע במוצרים אורגניים?

מה היתרונות של קוסמטיקה אורגנית? היתרון החשוב ביותר של מוצרים קוסמטיים אורגניים הוא ביטחונם. מכיוון שהמרכיבים גדלים או מיוצרים באופן אורגני, הם בטוחים לעור. יצרני מוצרי קוסמטיקה אורגניים פרטיים משתמשים רק במרכיבים מאושרים. יש תקנות מחמירות לבטיחות ואיכות של מוצרי קוסמטיקה אורגניים. ניתן לקרוא על השיטות הטובות ביותר של יצרני קוסמטיקה אורגנית לפני הרכישה. בנוסף להפחתת הסיכון לחומרים כימיים ומרכיבים מזיקים, גם מוצרי קוסמטיקה אורגניים טובים יותר לעור.

ניתן למצוא מוצרים קוסמטיים אורגניים בסופרמרקט המקומי וביצרנים. חברות המייצרות קוסמטיקה אורגנית פועלות על פי הנחיות מחמירות שנקבעו על ידי ANVISA. הקווים המנחים קובעים אילו סוגי חומרי גלם ותמציות משמשים לייצור מוצריהם. הם בטוחים יותר מקוסמטיקה כימית משום שאינם משחררים חומרים מזיקים לסביבה. מוצרי קוסמטיקה אורגניים מכילים גם מרכיבים טבעיים שגורמים לעור להיראות בריא ויפה. אז, למה אתה צריך להשקיע בקוסמטיקה אורגנית?

מוצרי קוסמטיקה אורגנית מכילים מרכיבים שמגיעים מחקלאות ירקות. מוצרי קוסמטיקה אורגניים נקיים ממוצרי נפט, פרבנס ומרכיבים מתעשיית הנפט. המוצרים האלה בטוחים יותר לעור שלך, ולא מכילים מרכיבים סינתטיים שיכולים לגרום לתגובות אלרגיות. מוצרי קוסמטיקה אורגניים מכילים רק מרכיבים מתכלים. הם גם יכולים למנוע הזדקנות מוקדמת של העור, והם מתכלים. הם בחירה מצוינת לכל אחד עם עור רגיש.