איך לבצע נכון שעווה בפנים?

איך לבצע נכון שעווה בפנים?

יש הרבה סיבות שאנשים עושים שעווה בפנים. יש המשתמשים בו כדרך להסתיר אקנה, אחרים משתמשים בשעוות פנים כדי לייפות את עורם. אם יש לך שיער ארוך ואתה מחפש דרך להיפטר ממנו, אז ליישם שעוות פנים באיכות טובה היא התשובה. החדשות הטובות הן שישנם סוגים רבים של שעוות פנים הזמינים כיום מחנויות, מסלונים ומחנויות מקוונות. אלה שערות הפנים הנמכרות ביותר היום.

שיער באף: ידוע גם בשם טוסיק או שיער גוף, שיער באף יכול להיות מאוד רגיש. אם זה לא שעווה כראוי, זה יכול להיות מאוד רגיש ומגורה. עור מגרד יכול להיות מופחת על ידי שעווה לעתים קרובות. זה הופך את השעווה ליותר מהנה. עם זאת, יש לקצץ באופן קבוע את שערות האף כדי לשמור על צורתך הרצויה. זה אפשרי לפגוע בשיער על ידי שעווה זה לעתים קרובות מדי.

גירוי פנים: שעווה לפנים יכולה גם לגרום לגירוי בפנים. זה יכול לגרום לאדמומיות, לשרוף ולעקוץ אם נעשה לא נכון. אולי יש לך גם תגובה לכימיקלים מסוימים בשימוש בשיטת הסרת שיער הפנים. סלון מקצועי צריך להשתמש בשעווה חמה באיכות גבוהה. אם אתה רוצה שעווה חמה רגישה אז בחר במקום שמשתמש במרכיבים טבעיים.

שעווה קשה: שעווה מסוג זה טובה לאנשים עם עור יבש או רגיש. זוהי אפשרות טובה אם אתה רוצה למזער צלקות ואזורים כתומים הנגרמים על ידי אלרגיות. שעווה קשה לוקחת יותר זמן כדי להשיג תוצאות. עם זאת, אם ברצונך להסיר את כל עקבות השיער, עליך לבחור במוצר זה. זוהי הבחירה האידיאלית עבור אנשים שרוצים להיראות טוב יותר מבלי לדאוג לאלרגיות.

יצוא מוצרים: בחירת התכשירים המתאימים לקיפול היא מאוד חשובה. כיום קיימים מוצרים רבים העשויים מסיר סוכר, וכן קרמים, קרמים ומסירי איפור. הם משמשים להסרת תאי עור ישנים, לרכך את העור ולהבהירם. הדבר משפר את מרקם העור, הגמישות והצבע. זה גם גורם לעור להיראות צעיר ובריא יותר. גרגרים קטנים עלולים לגרום לגירוי בעור ולבעיות עור נוספות.

אולי יש לך בעיות עור אם אתה משתמש בסוג הלא נכון של שעוות פנים. הדבר כולל אדמומיות, גירוי בעור, גירוד, שלפוחיות, קילוף העור וגוון עור לא אחיד. השימוש במוצרים לא ־ נכונים עלול גם לגרום להזדקנות מוקדמת של העור, לשקיעת העור ופיגמנטציה לא ־ אחידה.

לשבור את השעווה בזמן שעווה: זה לא רעיון טוב לשבור את השעווה בזמן שאתה עושה שעווה. למרות שרוב המוצרים אינם דורשים ממך לשבור את השעווה, יש שחווים שבירת שעווה בזמן שעווה. זאת משום שמוצרים מסוימים עלולים לחוות שיעור נמוך יותר של חימום והתכה במהלך תהליך השעווה. זה יכול להוביל לשיעור התכה גבוה יותר.

אל תערבבו את המרכיבים: חשוב לערבב כראוי את כל המרכיבים בעת הכנת השעווה בבית. זה יבטיח שהשעווה מיושמת כראוי, עמידה ויעילה. לדוגמה, ערבוב מיץ לימון וסוכר דורש ממך לעורר את המרכיבים ביסודיות. ערבוב אותם לא צריך להיעשות על ידי כפיות או רעד. אתה צריך לערבב את כל המרכיבים ביסודיות.

לעולם אל תנסה להיפטר יותר מדי שיער לא רצוי בקצוות שערות הסנטר שלך. קצוות אלה רגישים מאוד ועלולים בקלות להתעצבן. אתה לא צריך לקצץ את פינות האף שלך יותר מדי אם אתה רוצה לחסל פלומה פנים. אל תגזום את הגבות שלך. אתה צריך לזכור שאם עשית הכל נכון אז לא יהיו שינויים בולטים בהופעת שערות הסנטר שלך לאחר הטיפול.

טיפים להסרת שיער ביתי: כאשר אתם מתכננים לנסות שיטות שונות של שעווה תוצרת בית ראשית, לוודא שאתה קונה מסיר שיער פנים באיכות גבוהה. גרסה זולה לא יכולה לעבוד באותה יעילות. כדי להימנע מתגובות אלרגיות, עליך להקפיד לעקוב אחר ההוראות. כדי להגביר את היעילות של שעווה תוצרת בית אתה צריך לחמם את השעווה במיקרוגל לכמה שניות.

יש כמה יתרונות הקשורים לצורה מסורתית זו של הסרת שיער. ראשית, הדבר יעזור לך לשפר את מראה הפנים שלך ולהפחית את הקווים והקמטים שעל פניך. זה עוזר לחדש את תאי העור ומגביר את ייצור הקולגן. זאת משום שייצור קולגן אחראי לגמישות רקמות העור.